Saturday, February 11, 2012

Header baru setel

With smiles, helloooooooooo guys! Header kite da siap sepenuhnye. Yeay!! Boleh la senyum panjang skang. Cian blog aku ni pakai header lame da lebih setahun. Tah brape jam tah yang aku gune untuk menyiapkan header ni. Tapi masih ade banyak cacat cela, pape pun aku tetap akan teruskan majukan diri ni. Give support la!! Kate member kan.hihi. 

Add caption

Aku bagi watak lelaki ni pakai baju kegemaran aku 'bee'. Trademark aku ok..takmau tiru2. Bubye

21 comments:

Kamalia Butterfly said...

cantik! hahahha tgu header kte pulak!

Ali Power said...

hokeh!!

wani ★ wina said...

hebatnyaaaa!! :D heheh ^___^

Adam Haiqal said...

style laa siot! buatkan header adam bole?

Ali Power said...

wani : thanks

Ali Power said...

adam : ha? boleh2, tp bayar la ;)

yanyan shzk :) said...

waaaa~ lawa la :D

iwan hensem said...

weh ali..lukis gambo aku r..plishhh..muahaha

Ali Power said...

haha nothing free man. slaen aku dpt mase lebih dari 24jam sehari.;)

liyana izzati said...

Hebat tu! Macam mane erk ko kaler lukisan tu? Tak faham laa.

Ali Power said...

macam warne pakai pensel warne la.haha

Ali Power said...

macam warne pakai pensel warne la.haha

MawardiYunus said...

terbaik... guna phptoshop ke ilustrator nie??

Ali Power said...

photoshop bro ;)

iaryylr said...

cantik header baru nie bro!

Ali Power said...

tq :)

-Incek Fik- said...

speechless!
memang cun dan superb!
e'ehh, mana rerama nyer?

Ali Power said...

haha da padam.

^_^ Zaza Nur Iman said...

wow..lawa lah

Ali Power said...

zaza : thanks

Shaznina Sofia said...

whoa.. seriusly lawa gile..